Reklamacija

U slučaju da imate bilo kakvu zamerku na proizvod ili našu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate.


eMail: autogume_rs@delti.com ili.
Telefon: 0800 300 119
Pošta: Sentandrejski put 117g, 21000 Novi Sad
Delticom OE SRL- Ogranak u Novom Sadu

Kupac može da reklamira robu u periodu od 2 godine od datuma kupovine.

Postupak reklamacije je sledeći:
Delticom OE SRL- Ogranak u Novom Sadu, robu preuzima od kupca i šalje u servis koji vrši ekspertizu reklamiranih guma (Servis Srdanov, Novi Sad, Futoški put 35)
Kupac za vreme ovog postupka dobija zamenske odnosno ispravne gume ili novac, po sopstvenoj želji. Ukoliko je reklamacija prihvaćena kupac nije dužan da nadoknadi isporučenu robu ili novac dok u slučaju odbijene reklamacije kupac jeste dužan da nadoknadi isporučenu robu ili novac, a sa ekspertize roba mu se isporučuje nazad na željenu adresu. Proces provere reklamacije se rešava u roku od 30 dana od datuma pokretanja.

 

Na gore